jump to navigation

新年快樂! February 14, 2007

Posted by origino in Funny, Life, Photos, Site news.
trackback

放假lu~寫番篇長D嘅post先!

好,首先當然要講下個banner啦…係咪好有節日氣氛呢?D靚靚桃花係我用Flash畫架 🙂

前排去咗新天星碼頭聽一個短短嘅音樂會…我都有報名參加架,不過抽唔中…不過都去聽下lor…D歌我大部分都識(吹得好唔好係另一回事),好正 🙂

好,講下個牙箍先。前幾日見完牙醫換咗新箍,但係番到屋企無幾耐就鬆咗,搞到D牙肉好痛…要將佢「轉」出黎(詳情見下圖)

結果第日番去見醫生,佢居然話:

「唉,我尋日見佢鬆鬆地,都驚佢跌出黎架啦…」

!?!?  你見佢「鬆鬆地」點解唔用另一個方法呢!?

唉,我白白受苦了…

————————————————————

最後祝大家有一個愉快的新年假期!

(同埋「豆」到好多利是 😀 )

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

